2013. december 29., vasárnap

Sülysápon jártam...

Sülysápon jártam, lukkamerát hagytam ott. Kiss Szabolcs pedig volt olyan kedves és felügyelte, nézegette időnként, beszélt hozzájuk hogy szépen fejlődjenek. Meg is lett az eredménye, amitől leesett az állam, amikor kibontottam a kamerákat:



Az első felvételen nagyon szép részletességgel látszik a csillagvizsgáló épülete és a környező növényzet is. Még kissé az eredeti színeket is visszaadja a kép. A második felvételen a csillagvizsgáló épülete kissé elmosódott, azonban ezen sokkal jobban, tisztábban látszik a Nap útja. Hasonló irányba nézett mindkét kamera, az első egyenesen, a második kissé felfelé volt irányítva, és jól be is jött a számításom. Kár hogy a tetején már nem látszik a Nap útja, de így is nagyon szép és érdekes a felvétel.

Készült: 2013. augusztus-tól 2013 december 20-ig.
Mindkét kamera Ilford papírra készült, melyet Kálmán Attilától kaptam kipróbálásra.
Dél, dél-kelet felé néztek a kamerák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése