2012. december 26., szerda

Kálmán Attila díjnyertes szolárgráf felvétele



Irány: délnyugat
Idő: 2012. június 21-től 2012. december 20-ig
Fotópapír: Illford

A kamera egy fél lirteres sörösdoboz volt, kissé alátámasztva egy kaviccsal, bomba biztos rögzitéssel a hátsó kerítésen :) Mivel ebből a nézetből már készült kép tavaly, így jól össze lehet vetni azzal, és gyönyörűen látni a kontrasztbeli különbségeket. Anno a régi képnél azt gondoltam, annál jobbat lehetetlen lesz összehoznom, az a csúcs - tévedtem.

Úgy veszem észre ennyit jelent, ha más eszközzel dolgozom, éppen ezért döntöttem most úgy, hogy filmes tubusok helyett javarészt italos dobozokkal dolgozom tovább. Persze megtartom azokat is.
Egyébként ez az egyik utolsó kép Littlehamptoni házunkról, mivel elköltöztünk, de gond egy szál se találtam kiváló helyet a mostani házunknál is.

Kálmán Attila


Szerk: A felvétel az EarthSky.org oldalán a nap felvétele lett 2012 december 21-én:
http://earthsky.org/tonight/southernmost-sun-brings-december-21-solstice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése