2013. február 10., vasárnap

2013-as bakonyi kamerák

Idén januárban sikerült a Bakonyba eljutni, január 28-29-én, így sajnos nem tudtam már decemberben kirakni a kameráimat, de idén tutira mentem és 4 kamerát is kiraktam mivel múlt évben a nyári kamerákból egyet kicsípett egy madár.

Mind a négy kamerához ugyanazt a fajta fotó papírt használtam: BS 4-est.
A négy kamerából kettő egymás felett van, és ha jól sikerül a felvétel, akkor "panoráma" lehet belőlük. A másik három másik három helyen van, igyekeztem őket érdekes, különböző nézőpontba beállítani.

Íme a kamerák és nézőpontjaik. Remélem jól sikerülnek, a dokumentálásuk végett fotóztam le őket és a nézőpontjukat.

 1-es kamera

1-es kamera nézőpontja

2-es kamera (az 1-es mellé szerelve)

 2-es kamera nézőpontja

 3-as kamera

3-as kamera nézőpontja

 4-es kamera


4-es kamera nézőpontja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése